O Koltrina perionicama
Popularne turističke destinacije i perionice veša idu ruku pod ruku. To je upravo ono što je gospođa Valentina imala na umu kada je danas uz pomoć našeg tima pokrenula uspešnu profesionalnu perionicu veša. Ali kako je sve to počelo?
„Radila sam u tekstilnoj industriji, ali nisam bila srećna. Želela sam da budem sam svoj gazda. Pošto živim na turističkoj destinaciji, znala sam da je to pravac kojim želim da idem. Ali želela sam mirniji posao, gde ne bih morala stalno da komuniciram sa ljudima. Moj muž i ja smo razmišljali i palo nam je na pamet – zašto ne bismo probali sa perionicom veša?“ priseća se gospođa Valentina.
Izazovi: trenutni ‘klik’
„Ali nismo poznavali nikoga ko bi nas uputio u ovaj posao. Dakle, moj glavni saveznik ovde je bio – internet! Bila sam u kontaktu sa drugom firmom, rekla sam im ukratko šta želim, ali sam dobila samo oskudne informacije, isključivo vezane za cene. Onda sam vas kontaktirala i jednostavno smo „kliknuli“. Našla sam vašu internet stranicu koja je bila veoma informativana i uspela sam da pronađem mnoga odgovora na moja pitanja. Za mene je „LG Commercial” bio – sve na jednom mestu. Ljudski pristup je bio presudan za moju odluku. Kao neko ko nikada nije imao kontakt sa opremom za pranje veša, bila sam srećna što sam mogla da se obratim vašem timu za svako pitanje koje sam imala, čak i ako sam mislila da je potpuno banalno“, kaže gospođa Valentina.
Nakon našeg prvog kontakta, sve je prošlo prilično brzo. „Brzo smo dogovorili sastanak kako bi se lično sreli i dogovorili sve detalje i mogućnosti”.
Izazov sa kojim se gospođa Valentina suočila u ovoj fazi bio je da pronađe adekvatan, finansijski prihvatljiv prostor za svoju perionicu veša. Već je sklopila dogovor oko jednog prostora i planirala je da pošalje našem timu plan prostora i instalacije, ali je vlasnik iznenada odustao od ugovora. Ali nije dozvolila da je to obeshrabri. Setila se da je u susednoj zgradi nekada bio vešeraj i tražila je kontakt broj vlasnika. Vrlo brzo su se dogovorili. „Znate kako kažu – kada se jedna vrata zatvore, otvori se prozor. Na kraju se sve odvilo u najboljem mogućem smeru” – kaže ona
“Pronašla sam vašu internet stranicu koja je veoma informativanog sadržaja i uspela sam da pronađem mnoga odgovora na moja pitanja. Za mene je “LG Commercial” predstavlja nešto što bi se moglo nazvati – “Sve na jednom mestu.”
Rešenje: Dobitna kombinacija opreme
Pošto je njen primarni izvor finansiranja bio sopstveni kapital, gospođa Valentina je u početku bila ograničena budžetom. Imajući to u vidu, a prema našim savetima, odabrala je najbolji paket proizvoda i usluga.
Isporučeni proizvodi:
- LG Giant profesionalna mašina za pranje veša (kapacitet 10 kg)
- LG Giant profesionalna sušara (10 kg kapaciteta)
- LG Titan profesionalna mašina za pranje veša (kapacitet 15 kg)
- LG Titan profesionalna mašina za pranje veša (kapacitet 14 kg)
- GMP valjak za peglanje (140 cm)
- BW generator ozona
Isporučene usluge:
- Instalacija
- Edukacija za način upotrebe
- Savetovanje o budžetu i finansiranju
„Proizvodi su bili na zalihama u magacinu i od tada je sve išlo glatko. Vaš tehničar me je posetio i dao mi svoje preporuke, koje sam shvatila veoma ozbiljno. Dakle, kada su proizvodi stigli, sve je bilo gotovo za samo 3 dana i spremni smo bili da krenemo. Početkom maja otvorili smo perionicu za klijente“ – priseća se ona.
„Kada je prvi klijent došao i pitao da li možemo da operemo njihov apartman – bilo je prilično jednostavno za nas. Prvih mesec dana tu i tamo smo oprali poneka ćebad, ali kako je vreme odmicalo, ljudi su počeli da se raspituju za nas. Negde sredinom juna stvari su se zahuktale. Promovisala sam perionicu kroz flajere i vizit karte. Posetila sam i manje hotele, vile i restorane. Tako smo dobili neke klijente i zadržali ih zahvaljujući kvalitetu naše usluge. Uvek biram kvalitet nad kvantitetom i zahvaljujući usmenoj preporuci što se kaže “Od usta do usta”, krug naših vernih klijenata raste iz dana u dan.“
Sa ozonom do savršenog mirisa i mekoće
A što se tiče “BW” generatora ozona, gospođa Valentina je prosto oduševljena. „Od samog početka sam primetila veliku razliku u pranju sintetičkih radnih košulja mog muža. Imala sam ranije toliko problema pokušavajući da se rešim lošeg mirisa, ali nakon upotrebe ozona on je potpuno nestao!
„Uvek želim istaknuti da koristimo ozon. Klijenti su već znali kako to generalno funkcioniše, ali sam želela da ih još više edukujem kroz naše promotivne materijale. Njihove reakcije su bile veoma pozitivne.“
„Miris i mekoća nikada nisu bili bolji. To su primetili i gosti u smeštaju našeg klijenta. Kada mi klijent dođe i kaže da ima pozitivne kritike na “booking.com”, da je veš savršeno čist, beo i mekan, to je najbolji kompliment! Svako u ovom poslu ima problema sa mrljama od kreme za sunčanje, ali mi smo pronašli savršenu formulu da ih se rešimo.“, prepričava ponosno.
Važnost podrške nakon prodaje
Gospođa Valentina ističe koliko joj je važan postprodajni servis usluga. „Kada ste u žiži sezone, nema vremena za čekanje da se problem reši, a tu je ključna dostupnost usluge. Kad god sam imala pitanje ili situaciju, kad god sam pritisnula pogrešno dugme – zvala sam tvoj tim i pitao „Šta sad?“ Nisam imala iskustva sa opremom za pranje veša i zato mi je ova podrška mnogo značila. Na primer, imala sam situaciju sa peglom – veš se lepio za nju. Vaš tehničar je došao i popravili smo je istog dana.”
Takođe, gospođa Valentina je iz dana u dan postajala sve veštija u rukovanju sa opremom. Mnogo je doprinela jednostavnost njihove upotrebe. „U početku mi se činilo da je pegla prebrzo išla. Sad kad sam uhvatila ritam, ni ne primećujem brzinu” – smeje se.
„Opremu možete kupiti bilo gde – ali šta posle toga? Zato uvek kažem – da mi je neko prišao i ponudio mi nešto – zahvalio bih mu se i rekao da već imam svoj tim snova uz čiju pomoć rastem.“
Rezultati: Brojke ne lažu
Još jedna stvar koja potvrđuje koliko gospođa Valentina dobro upravlja svojim poslovnim poduhvatom su – brojke.
„Ljudi su nam rekli da prva godina znači minus, druga nula i na kraju treća neki profit. Ali mi nemamo minusa! Može se reći da se oprema isplatila u prvoj godini. Osim toga, ove sezone očekujemo još veći intenzitet!”
Kao zaključak ove uspešne priče, gospođa Valentina ističe: „Moj savet početnicima u ovom poslu svakako bi bio da angažuju tim stručnjaka koji će im pomoći u procesu od ideje do realizacije, ali i kasnije, kroz naknadne podrške prodaje. Za mene su najvažnije dobra komunikacija i poverenje. I upravo tome pripisujem uspeh svog poslovanja“.
“Ljudi su nam rekli da prva godina znači minus, druga nula i na kraju treća neki profit. Ali mi nemamo minusa! Može se reći da se oprema isplatila u prvoj godini. Osim toga, ove sezone očekujemo još veći intenzitet!”
Gospođa Valentina je uspešno ostvarila svoj san sa “LG Commercial-om”. Sada je red na tebe! Tu smo da Vam pomognemo da pronađete najbolje rešenje za Vaše poslovanje, zbog toga – kontaktirajte nas!”