O kampu “Bijela Uvala”
Kamp “Plava Laguna” – “Bijela Uvala”, posluje pod brendom „Istra Camping”. Kamp je smešten u blizini Poreča, grada bogate istorije i brojnih atrakcija, prepoznat je kao jedan od najboljih hrvatskih kampova.
“Bijela Uvala” nudi parcele pod retkim drvećem koje su napunile čak jedan vek, koje leti pružaju prirodnu hladovinu. Prelepe plaže prostiru se celom dužinom kampa. Tu su i četiri bazena, sportski tereni, kafići, restorani, animacijski centar itd. Svako može pronaći nešto za sebe i zato se ovde mogu dobro zabaviti sve generacije.
Izazov: Držati korak sa digitalinim inovacijama
Kampiranje postaje sve popularniji tip turističkog smeštaja u Hrvatskoj. Među evropskim entuzijastima kampovanja poznati smo po dugoj tradiciji i atraktivnim prirodnim lokacijama, često uz samo more.
Za nastavak ovog uspešnog trenda važno je pratiti trendove na turističkom tržištu, a najveći trend danas je, bez sumnje, digitalizacija.
Digitalizacija za kampove podrazumeva implementaciju tehnoloških rešenja za goste, od onlajn registracije i izbora parcele do brojnih drugih usluga poput onlajn komunikacije sa osobljem i mobilnih aplikacija za pronalaženje najbližih plaža.
Samouslužne perionice u kampovima ni ovde nisu izuzetak. Gosti, koji uglavnom dolaze iz inostranstva, navikli su na bezgotovinsko plaćanje i mobilne aplikacije. Prema tome imaju ista očekivanja i kada koriste samouslužnu perionicu.
Rešenje: Sprovođenje digitalizacije u svakom segmentu, uključujući i perionicu veša
„Korak po korak implementirali smo digitalizaciju u svaki segment kampa – od recepcije i bazena do samouslužne perionice veša. Takođe povećavamo “Wi-Fi” (vifi) pokrivenost iz godine u godinu.
“Danas je digitalizacija jednostavno imperativ“, kaže gospodin Denis, šef tehničke službe kampa.
Kamp “Bijela Uvala” ocenjen je i kategorizovan sa četiri zvezdice. Za ulazak u najvišu klasu bilo je potrebno ispuniti standarde kategorizacije hrvatskih kampova, koji uključuju dostupnost odgovarajuće perionice veša.
Zajedno smo razmotrili zahteve kampa za pranje veša i prateći savete našeg “Bright World”, odlučili su se za sledeći paket proizvoda i usluga.
Isporučeni proizvodi:
- 2x LG Giant profesionalna mašina za pranje veša (kapacitet 10 kg)
- 2x LG Giant profesionalna sušara (10 kg kapaciteta)
- BW pumpe za doziranje deterdženta
Isporučene usluge:
- Edukacija za način upotrebe
- Instalacija
“Veoma smo zadovoljni “LG Professional” opremom, kao i gosti koji su oduševljeni lakoćom korišćenja. Tu je i ekonomski faktor – pošto troše manje vode i energije, uštede su značajne.”
“BW” pumpe za doziranje deterdženta biraju automatski i precizno doziraju tečne deterdžente u svakom ciklusu pranja. Ovo sprečava greške koje se javljaju tokom ručnog doziranja, kao što je previše ili prelivanja deterdženta, i time obezbeđuje bolje rezultate pranja. Jednako podeljene doze deterdženta takođe dovode do značajnih ušteda i rezultata pranja.
„Pošto smo već imali perionicu veša, želeli smo da napravimo još jedan korak napred i našim gostima obezbedimo najsavremeniju opremu sa vrhunskom tehnologijom. Veoma smo zadovoljni “LG Professional” opremom, kao i gosti koji su oduševljeni lakoćom korišćenja. Tu je i ekonomski faktor – pošto troše manje vode i energije, uštede su značajne“, kaže gospođa Lorena, generalni direktor kampa.
Gospodin Denis, šef tehničke službe kampa, dodaje: „Veoma smo zadovoljni komunikacijom sa vašim tehničarima. Uvek su dostupni za svako pitanje ili situaciju. Ovakva podrška mnogo znači, posebno u turističkoj sezoni kada sve mora da funkcioniše besprekorno“.
Bezgotovinsko plaćanje u perionici – još jedan korak napred u digitalizaciji
Što se tiče plaćanja, uprava kampa je u početku bila zainteresovana za sistem sa kovanicama i žetonima. Međutim, obzirom na veličinu kampa i strukturu gostiju, koji su uglavnom turisti iz inostranstva, navikli na bezgotovinsko plaćanje, preporučili smo naprednije rešenje. Danas se sve moderne samouslužne perionice veša okreću sistemima bezgotovinskog plaćanja.
Stoga je u aprilu prošle godine u kampu “Bijela Uvala” uspešno instaliran sistem bezgotovinskog plaćanja. Gospodin Denis, šef tehničke službe kampa, kaže – „Bez sumnje, za naše specifične potrebe, ovi sistemi su se pokazali kao bolji izbor od tradicionalnih sistema na kovanice. Na ovaj način gosti kampa mogu uživati u blagodetima savremenog načina života i digitalizacije prilikom korišćenja veša.“
Sistemi bezgotovinskog plaćanja nude brojne pogodnosti i za vlasnike, uključujući:
- Analitika korišćenja prihoda u realnom vremenu
- Mogućnost ponude programa lojalnosti
- Daljinsko refundiranje sredstava
- Jednostavna promena cene
- Promotivne cene za povećanje poslovnog prometa tokom perioda van glavne sezone.
- Otklanjanje problema koji nastaju prilikom prikupljanja kovanog novca i zakonske odredbe koje se moraju poštovati kada se radi sa gotovinom
Rezultati: Moderna perionica za moderan kamp
„Najveća korist koju nam donosi samouslužna perionica veša je bez sumnje, zadovoljstvo naših gostiju. Gosti mogu pronaći perionicu veša u neposrednoj blizini, koja je dostupna od 8 do 21 časova – uglavnom ceo dan. Gosti ostaju duže u kampu, pa je potrebno da peru veš, najčešće nekoliko puta tokom boravka. Zato im mnogo znači što imaju ovu priliku na dohvat ruke“, kaže gospođa Anđelka, domaćica kampa.
“Danas je samouslužna perionica neophodna potreba svakog kampa. Naravno, to je dodatni izvor prihoda, ali pre svega – standard za svaki kvalitetan, moderan kamp!”
Pridružite se vrhunskoj klasi uz “LG Professional” opremu! Perspektivni kampovi znaju da je dostupnost pranje veša danas standard kvaliteta. Ako želite da svojim gostima pružite najbolja rešenja za pranje, kontaktirajte nas!